Service agreements

DEIF’s service agreements offer huge advantages in terms of priority and price.

The content of these service agreements may vary and can for instance include:

  • Dedicated contact person and global availability
  • Situation assessment reports
  • Frequent health checks of the installed DEIF equipment
  • Firmware updates and exchange of critical components
  • Tailored staff training sessions
  • Retrofitting offers
  • Test partner for new and innovative solutions

Please contact us for pricing details.

Looking for something else?

We're happy to assist you on location no matter where you are. We'll also help in specifying your power project for any land-based application, offering our cradle to grave services.

Departamentos

  • All
{{ctrl.officeGroups[number]}}

Treinamento
Informações de contato

Tel:

Fax:

E-mail:

Mercado

Horário de funcionamento

Serviços

Need help?

Simply grab the phone and give us a call or send an email. We'll get back to you quickly!

+45 9614 9600 |

Fique à vontade

Toda nossa gama de documentos técnicos encontra-se disponível, gratuitamente, para download.  

Veja você mesmo(a).

Atualizar filtros
Carregar todos os produtos relacionados

Notícias

Procurando por software, documentação ou relatórios técnicos?

Marca comercial exclusiva da DEIF há décadas, complementarmente, oferecemos acesso irrestrito às atualizações de software, documentação com detalhamento técnico dos produtos, além de relatórios técnicos educativos e inspiradores sobre temas futuros relevantes para os respectivos setores.